הג’קט הצבאי שלי

צילמנו את התמונות האלה כבר לפני זמן מה. אבל עד עכשיו לא יצא לי להעלות על זה פוסט. בעצם, אין כל כך על מה לכתוב מעבר לזה שאמא שלי פינקה אותי וקנתה לי את הג’קט הצבאי שלי לראש השנה. ואני מאוד אוהבת אותו ולובשת אותו כמעט כל יום.

מה שגרם לי לפרסם את הפוסט בסופו של דבר, זה הפוסט של שלי גרוס על הג’קט הצבאי שבו היא העלתה תמונה שלי. החלטתי שאם זה שם, זה צריך להיות גם פה. אם כבר, אז כבר. אני הכי אוהבת את הג’קט עם ג’ינס צמוד וסניקרס או נעלי סירה שטוחות, אבל אני ממש אשמח לנסות אותו גם עם שמלה פרחונית וגרביונים, למרות שיותר בא לי ללבוש את המעיל האדום שלי כשיהיה כבר קר.04-IMG_5747 03-IMG_5745 02-IMG_5738 מבחינתי השילוב המושלם הוא: גי’נס קרוע (H&M מקולקציית הנערה עם קעקוע הדרקון משנה שעברה), נעלי אולסטאר, חולצה אפורה (forever 21) והג’קט המושלם מ- ZARA.

בעודי לובשת את הג’קט הזה, היה ברור לי שכל הצבאיות שלו מסמלת עבורי דווקא את ההתנגדות לכל מלחמה. ג’קט צבאי זה הסמל של צ’ה גווארה עבורי, של מאבק לחופש, קצת שוכחים את זה שגם הקובנים נלחמו והרגו בדרך אל החלום שלהם. בכל מקרה, האסוציאציה שלי איתו היא יותר אווירה של חופש, של חוסר פורמליות, אפילו משהו בוהמייני וקצת זרוק. משהו שהוא מאוד אני, בעיקר בשנים האחרונות כשהבנתי שלהתלבש צריך להיות קל.

והוא גם הפריט הנכון לחורף הנוכחי ופריט נחוץ למלתחה הנכונה על פי שלי.

תגובות

  1. את מהממת! והג'קט גם. אני אוהבת איך שאת נראית אורבנית על האופניים המתקפלים (?) שלך.

    השבמחק
  2. Synthetically Elegant - תודה רבה! האופניים אבן מתקפלים אבל אין לי ממש סיבה לקפל אותם, אני לוקחת אותם הבחתה ואין לי מעלית או משהו...

    אני ממש אורבנית, אה... :)

    השבמחק
  3. זו ממש ממלכת התגובות הנעלמות! לייק. מאוד.

    השבמחק
  4. הג'קט מהמם !!!! את נראת מעולה :)

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!