אנחנו תמיד הכי יפות עכשיו


בהמשך לפוסט הקודם שעסק באובססיה שלי לחזיות בצבע תכלת ושבאופן מיסטי למדי נעלם מהעמוד שלי בפייסבוק ללא כל התראה, ושבו הזכרתי את הפוסט עם התמונות האלה, שהחלטתי בטיפשותי הרבה להסיר מהבלוג בגלל שניסיתי להתקבל לאיזו עבודה מטופשת, שבזמנו באמת הייתה ממש מטופשת וגם התקבלתי אליה אז, אז שתדעו שלפעמים דברים מובילים אחד לשני ולכן הפוסט הזה נכתב.

היום בניסיון נואש להתחיל סוף, סוף לכתוב את עבודת הגמר שלי בתואר השני, החלטתי לסדר את המחשב ולחפש חומרים שכבר אספתי לשם כך. היו לי המוני קבצים של הורדות של תמונות שכבר הופיעו בבלוג וסתם המון תיקיות שאין לי כל צורך בהן. אבל הניקוי הזה, שאיכשהו גם עשה לי קצת סדר בראש, הוביל אותי לתמונות האלה. לא יכולתי להתעלם מכך וחשבתי שזה סימן שאני חייבת לכתוב את הפוסט הזה שוב.

אני לא זוכרת מה כתבתי אז, כשהפוסט פורסם במקור בפברואר 2014, אבל זה גם בכלל לא משנה כי עכשיו כשאני רואה את התמונות האלה מלפני שנתיים וחצי, אני מאוד אוהבת אותן. אני חייבת לציין שבאופן מאוד חריג, גם בפברואר 2014 אהבתי אותן מאוד. משהו באווירה, בצבעים, באיך שהשיער שלי היה ניראה טוב, היה מאוד מרגיע ונעים. לגבי הגוף שלי, הייתי במצב תמידי של אהבה ואי אהבה כלפיו, מצב שכולנו מתמודדות איתו כל החיים.

אני מסתכלת על התמונות האלה וחושבת שאנחנו באמת הכי יפות עכשיו. אין מה להביט לעבר, כי הוא איננו עוד ואין כל משמעות למה שהיה, אבל העתיד הוא לא ידוע ולכן עכשיו, זה תמיד הזמן הכי טוב לאהוב את עצמנו ולא לדחות את זה לעתיד, או לא לחפש את מה שכבר היה.

לכל מי שהתבאסה שלא הייתי עם חזיה בפוסט הקודם, הנה לכן. אני עם חזיה כאן. צעירה, אמנם בשנתיים וחצי, אבל זה לא בהכרח משנה הרבה. התאורה כאן טובה ממש, דבר שלא ניתן להשיג בדירה שבא אני גרה היום. יש תחושה נוסטלגית. טוב, זה תמיד. 

מיותר לציין שלא התקדמתי הרבה עם העבודה, אבל יש עוד המון זמן עד הערב, אז אני עוד קצת אופטימית. אני ממש לא מוכנה לשבוע העבודה החדש, אבל מי כן?

אז שיהיה שבוע מעולה.
נשיקות

תגובות

  1. ספ, יא הורסת! ואני רוצה כזה לנז׳רי במיידי. תודה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מהממת!
      זה היה סט של פמינה. עדיין יש ליאותו.

      מחק
  2. פוסט מושלם! אוהבת כאן הכל. את הלנז'רי, את החולצה המכופתרת, החדר, האור, הצילום וכמובן שאת הדוגמנית;) כיף שהתמונות עשו קאמבק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      זה הכי אורבן אאוטפיטרס וייב שהיה פה אי פעם. ברור שהן היו חייבות לחזור.

      מחק
  3. סף, קברת לגמרי.
    הלכתי להרזות, ביי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה את.
      תודה! את מהממת כמו שאת ותמיד!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!