הוצאתי את הסוודר לטיול



לפעמים העיר פשוט לא מספיקה. והאמת היא שזה לא רק לפעמים, אלא תמיד. אני מוצאת את עצמי אוספת את הרגעים הפנויים שבהם אפשר לנסוע אל מחוץ לעיר. והפעם מצאתי את עצמי בשמורת נחל תבור בשבת מושלמת עם סוודר שהוא ugly beautiful ואווירה קיצונית של חוץ לארץ. למה אנחנו כל הזמן רוצים לברוח?

אז בטח כבר ראיתם שיש שקדיות בר שפורחות ורקפות בשני צבעים ופרות חופש והכל ירוק בצורה מכאיבה, ויש גם פרחים צהובים ויער בשקיעה על הר תבור עצמו. אם עוד לא הייתם, הזינו ב- waze "שמורת נחל תבור" ואתם בדרך למקום הכי יפה שתיראו. רק אל תשכחו לקחת סוודר צבעוני, או חולצה עם פטרנים, כי זה מצטלם טוב על הרקעים האלה שהם קצת לא מכאן. וכולנו יודעים שטבע הוא מאוד פוטוגני וזה תמיד טוב.

לבשתי: סוודר "ספי", כן סוודר על שמי של tanty becky, חולצה old navy, ג'ינס ישן של ZARA ונעלי טיולים של פלדיום.

עצם הנסיעה במכונית עם מוזיקה ברקע אל מול נופים מתחלפים זה כבר קסם, אבל אז הוא גדל והופך לקסם גדול וזה לא רק בגלל הטבע.

סופ"ש מהמם לכולם ונשיקות!

תגובות

  1. איזה נוף מהמם!! טוב שנתת את הכתובת בוויז. זה נראה כמו המקום הכי סודי בארץ. ממש בא לי לצאת לטייל אחרי שאני רואה את הפוסטים שלך. תתחדשי על הסוודר שקרוי על שמך :) הוא מאד יפה ועכשיו את חייבת ( טוב לא ממש) לראות את הסרט עם הגיבורה המקסימה על שמך!

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, איזה כיף שאהבת.
      אתם חייבים לנסוע לשם. גם חברים אמרו לי שבאפריל העמק מתמלא בפריחה כחולה וורודה, אז זה גם נשמע כמו זמן טוב.
      לגבי הסרט, באמת חייבת לרות. עד שיש גיבורה בשם שלי.
      הסוודר מוסר דש!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!