מה עושים אם בא לך פתאום שיער חלק?

זה די נחמד להגיד שעכשיו עוברת על השיער שלי תקופה טובה. אני מרוצה ממנו, הוא זהוב ונעים, הכי ארוך שהיה מזה שנים רבות, הקצוות שלו בהירים יותר ממלח וים וגם מגוונים שעשיתי בפסח שעבר והא גלים ונחמד ובכל יום מתנהג די יפה.
אני יודעת שלהיות מרוצה מהשיער זה דבר מאוד חשוב בחיינו. חלקנו מגדירות את הימים שלנו לפי רמת שביעות הרצון שלנו מהשיער וכל Good Hair Day הוא הכי Good Day. אבל כבר זמן די רב הפסקתי לדרוש מהשיער שלי להתנהג כמו שאני רוצה והחלטתי לתת לו להיות מה שהוא רוצה והוא רוצה להיות גלי או מתולתל, תלוי ברמת הלחות באוויר. ברגע שהוא היה ארוך מספיק, לא חשבתי יותר על החלקות למיניהן ופשוט התחלתי להיות מרוצה ממש שיש.
כך ניראה השיער שלי לאחר שנתתי לו להתייבש קצת באוויר ואז יבשתו אותו טיפה עם פן.

אז איך אני מטפלת בשיער שלי?
בדרך כלל, התרגלתי לחפוף פעמיים בשבוע, אלא אם אני מתאמנת עם עומר המאמן שלי או גולשת בים, אז אני חופפת מיד אחרי הספורט, ואני משתדלת לא לחפוף יותר מדי כי זה מייבש לי את הקרקרפת והשיער. לאחר החפיפה אני מייבשת אתת השיער היטב עם מגבת ומסרקת עם מסרק אותו כל עוד הוא לח או קצת רטוב כדי לתת לתלתלים או הגלים את הצורה שלהם. לאחר מכן אני מורחת על הקצוות שמן כלשהו לשיער. כעת אני משתמשת בשמן של Amika שהוא מעולה וניתןן להשיג אותו ברשת או בחנויות של מוצרי שיער. לאחר מכן יש שתי אופציות: לתת לשיער להתייבש באוויר או לייבשו עםם פן. ייבוש עם פן מעניק לו מראה יותר גלי ופחות מתולתל וזה נחמד לפעמים. לפעמים אני נרדמת עם שיער רטוב ואז אני מתעוררת כמו אריה קטן, אבל גם זה מסתדר עם קצת ליטופים וסרום לשיער.

אבל מה עושים אם בא לי פתאום שיער חלק?
משתמשים במחליק, של רמינגטון, כמובן. הוא יפה ומהיר ויש בו אופציה לבחור לבד את הטמפרטורה כדי להתאים לכל סוגי השיער. לאמא שלי יש שיער מאוד עדין, והיא משתמשת בו בטמפרטורה של 150 מעלות וזה מספיק לה. אני משתמשת ב 170. הפלטות המחמממות מאפשרות החלקה מאוד קלה על השיער ומיותר לציין שהוא מחליק ממש מהר ובקלות. גם הפן, שלי הוא של רמינגטון. אני מאוד מרוצה מהעיצוב והביצועים של המוצרים של החברה הזאת.
ככה הוא ניראה המחליק  Remington PROLUX. הוא עשוי מפלסטיק ורוד בהיר עם נגיעות מטאליות בזהב ורוד, הצבעים הכי אופנתיים כרגע. אני אוהבת שחברות לוקחות בחשבון את הפרטים הקטנים האלה. על המחליק שלי נחרט שמי. איזה חמוד זה! יש לו צג טמפרטורה דיגיטלי שמציג 9 דרגות חום - עד 230 מעלות. לדעתי זה המון, אבל אולי מישהו צריך, הוא מוכן לשימוש תוך 15 שניות ועולה 499 ש"ח.
אני מקווה שיש לכם יום שיער טוב ושאתם מבלים כי שבת מהממת בחוץ!
3>
אני לובשת חולצה של ZARA. שקניתי מזמן בסייל, הגוונים המושלמים בשיער שעשיתי לפני שנה הם מידי אלירן הרוש המושלם.
 אביב מגיע, אז תהנו!

זה הזמן להיכנס ולעקוב אחרינו, כי כיף איתנו גם כשאנחנו מדברות!
ואפשר לעקוב אחרינו גם בפייסבוק

תגובות